خانه وبلاگ 5 مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه



5 مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر | فروش ویژه و استثنایی با تخفیف ویژه

5 مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر - متروتیک با افتخار اعلام می نمایید کلیه تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت از جمله مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر و نشت یاب گاز فریون - نشت یاب گاز امونیاک - نشت یاب گاز R-134a و R-22 را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت در کل کشور به مشتریان ارائه می نماید.

 5 مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر   : ما در مجموعه عظیم متروتیک افتخار خود می دانیم که توانسته ایم با کمک مشتریان عزیز محصولات خود را (  مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر   و نشت یاب گاز فریون - نشت یاب گاز امونیاک - نشت یاب گاز R-134a و R-22) با معروفترین برندها و ارزانترین قیمت با 30% تخفیف و بدون واسطه تهیه نموده و به صورت رایگان به اقصی نقاط کشور ارسال نماییم.

 5 مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر   : در این مقاله به طور مفصل به   مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر   خواهیم پرداخت و همچنین در مورد نشت یاب گاز فریون - نشت یاب گاز امونیاک - نشت یاب گاز R-134a و R-22 توضیحات مختصر ارائه خواهیم نمود امیدوار هستیم بتوانیم به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه در مورد خرید هر نوع از تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق شیمیایی – فیزیکی و محیطی و برق و صنعت را داشته باشید.

1-نشت یاب فریون مخصوص یخچال وینتکت WINTACT WT8827

این دستگاه می تواند نشتی گاز کولر و یخچال را در رنج 10 تا 1000 PPM با حساسیت 10 ppm Freon و سرعت پاسخگویی 2 ثانیه ای اندازه گیری کند. از دیگر ویژگی های نشت یاب گاز یخچال و کولر وینتکت WINTACT WT8827 می توان به جریان راه اندازه 150 میلی آمپری، ولتاژ کاری 4.5 ولتی، زمان راه اندازی 60 ثانیه ای دستگاه (در دمای 25 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 60 %RH)، حساسیت و سرعت پاسخگویی بالا، نشانگر هشدار نشتی گاز، پراب منعطف 30 سانتی متری، تنظیمات کنترل و راه اندازی مجدد پراب و نشانگر کاهش شارژ باتری اشاره کرد.

مشخصات کلی نشت یاب گاز یخچال و کولر وینتکت WINTACT WT8827 :

این دستگاه از 3 باتری آلکالین 1.5 ولتی در سایز AAA با طول عمر حدودی 8 ساعت به عنوان منبع انرژی تغذیه می کند. ابعاد این نشت یاب گاز یخچال و کولر 68.85*29.132*132.98 میلی متر بوده و وزنی در حدود 165.5 گرم (با در نظر گرفتن وزن باتری ها) دارد.

از ویژگی ها و مشخصات کلی نشت یاب گاز یخچال و کولر وینتکت WINTACT WT8827 می توان به حساسیت و سرعت پاسخگویی بالا، نشانگر هشدار نشتی گاز، پراب منعطف 30 سانتی متری، تنظیمات کنترل و راه اندازی مجدد پراب و نشانگر کاهش شارژ باتری اشاره کرد.

شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه معتبر متروتیک، تنها نماینده رسمی و انحصاری برند مطرح و شناخته شده وینتکت WINTACT چین در ایران تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات، قیمت و نحوه خرید این دستگاه و دریافت مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان واحد فروش مجموعه بزرگ متروتیک تماس حاصل نمایید.

1-نشت یاب گاز مبرد - R-22 - R-134a - SF6 سم CEM GD-3303

این نشت یاب گاز برند سم می تواند تمام گاز های سرد کننده CFC مانند R-22، R-124، R-11 و R-12 را ردیابی کند. همچنین این دستگاه می تواند گاز های رایجی که به سختی قابل شناسایی هستند مانند R-134a، R-404A، جایگزین های جدید R-22، R-410A و R-407C را ردیابی کند. پراب بلند و با دوام این دستگاه، دسترسی به مکان های غیر قابل دسترس و فضاهای تنگ و باریک را برای کاربر بسیار آسان کرده است. طراحی خوش دست این دستگاه و هشدار قابل تنظیم آن از دیگر مزایای این نشت یاب به شمار می آید. از دیگر ویژگی های نشت یاب گاز کولر و یخچال SF6 سم CEM GD-3303 می توان به نشانگر هشدار صوتی و تصویری، سیستم tic قابل تنظیم جهت تمرکز بر روی گازهای خنک کننده در مکان های آلوده به گازهای دیگر، حساسیت بالا برای ردیابی گازهای R-134a / R-22 تا 100ppm، نشانگر LED، سنسور دقیق با قابلیت ردیابی کوچکترین نشتی ها، جک صوتی اتصال به هدفون و پراب 16 اینچی اشاره کرد.

مشخصات کلی نشت یاب گاز کولر و یخچال SF6 سم CEM GD-3303 :

این دستگاه به باتری آلکالین نوع C مجهز شده است که عمری در حدود 8 ساعت در صورت استفاده معمولی دارد. ابعاد این دستگاه 221mm*72mm*46mm بوده و وزنی در حدود 498 گرم دارد. این دستگاه به همراه دفترچه راهنمای کاربر و کیف مخصوص حمل و نقل و نگهداری توسط برند معتبر و شناخته شده CEM چین به بازار عرضه شده است.

از ویژگی های  کلی این دستگاه می توان به نشانگر هشدار صوتی و تصویری، سیستم tic قابل تنظیم جهت تمرکز بر روی گازهای خنک کننده در مکان های آلوده به گازهای دیگر و تشخیص سریع و راحت نقطه نشتی، نشانگر LED، سنسور دقیق با قابلیت ردیابی کوچکترین نشتی ها، جک صوتی اتصال به هدفون، دیوتی سایکل مداوم و پراب 16 اینچی اشاره کرد.

دستگاه نشت یاب گاز کولر و یخچال SF6 سم CEM GD-3303 دارای تاییدیه CE اروپا، EMC و EN: 61326 می باشد. همچنین شما می توانید این محصول را به همراه 1 سال گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش از فروشگاه متروتیک، نماینده رسمی و انحصاری برند سی ای ام CEM چین در ایران تهیه و خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه متروتیک تماس حاصل نمایید.

1-نشت یاب گاز و دتکتور گاز امونیاک NH3 تستو TESTO 316-4 SET 2

ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2 برای تشخیص گاز های R134a, R22, R404a و همه گاز های رایج یخچال مانند NH3 می باشد و شامل یک دستگاه TESTO 316-4، جعبه و گوشی (هندزفری) در بسته بندی استاندارد خود می باشد. این دستگاه یک آشکارساز نشت سریع و قابل اطمینان برای تمام مبردهای رایج در بازار می باشد که سنسور آن به طور دائمی عملکرد نامناسب و یا آلودگی را در نمایشگر نشان می دهد، بنابراین نیازی به تست نشت نیست. اگر سنسور این دستگاه کثیف شود، به راحتی تمیز شده و بلافاصله برای استفاده مجدد آماده می شود. سطح حساسیت این دستگاه بسیار بالا بوده و مطابق با استاندارد EN 14624 می باشد که امکان تشخیص کوچکترین نشت ها را نیز فراهم می کند. در صورت بروز نشتی، صفحه نمایش از سبز به قرمز تغییر رنگ می دهد و یک سیگنال صوتی نشت های شناسایی شده را نشان می دهد. این دستگاه قادر به اندازه گیری میزان نشتی 3 گرم بر سال می باشد که حاکی از دقت بالای آن است.

مشخصات کلی ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2  :

ست نشت یاب گاز در یخچال و مبرد ها برای NH3 برند تستو مدل TESTO 316-4 SET 2 قابلیت اتصال به گوشی را داراست که موجب استفاده راحت در محیط های پر سر و صدا می شود. نمایش روند توسط این دستگاه میزان حداکثر نشتی را نشان می دهد و پیدا کردن محل دقیق نشت را تسهیل می بخشد. لوله زانویی انعطاف پذیر امکان قرار گرفتن متناسب سنسور را در نزدیکی لوله یا محل اندازه گیری فراهم می کند که موجب تسهیل در اندازه گیری و افزایش دقت آن می شود. این دستگاه از یک باتری 6 سلولی NiMh با طول عمر 6 ساعت در حالت کار مداوم تغذیه می کند و در صورت کاهش بر روی صفحه نمایش قابل رویت است و زمان درست تعویض باتری را یاد آور می شود زیرا باتری ضعیف موجب خرابی دستگاه و افزایش خطا در اندازه گیری می شود. پایین ترین آستانه واکنش در این دستگاه برابر 3 گرم بر سال (g/a) می باشد و به این معناست که اگر میزان نشتی در طول 1 سال برابر 3 گرم باشد این دستگاه قادر به اندازه گیری آن خواهد بود. این دستگاه همچنین به هشدار صوتی و نوری مجهز شده است که در صورت تشخیص نشت جریان روشن شده و موجب آگاهی کاربر از شرایط موجود می شود.

ابعاد این دستگاه برابر 42 x 57 x 190 میلی متر، طول لوله زانویی برابر 370 میلی متر، 348 گرم بدون باتری و رنگ آن مشکی است.

دارای استاندارد های EN 14624، E 35-422 مطابق با حساسیت 1 گرم بر سال و همچنین دارای گارانتی معتبر دو ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و اطمینان خاطر را برای یک خرید بهینه در خریدار ایجاد کرده و موجب خرید موفق می شود.

پیشنهاد میکنیم جهت بررسی کامل محصولات این دسته روی لینک نشت یاب گاز یخچال و کولر کلیک نمایید.

نتیجه : بازدید کننده گرامی ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به طور کامل و جامع در مورد 5 مورد از مهمترین نشت یاب گاز یخچال و کولر   و نشت یاب گاز فریون - نشت یاب گاز امونیاک - نشت یاب گاز R-134a و R-22 اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم ما پینشهاد میکنیم اگر تصمیم به خرید هر نوع لوازم و تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق و ... دارید حتما با یکی از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مجموعه متروتیک بهره مند شوید.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟